لوازم يدكي خودرو لوازم يدكي خودرو .

لوازم يدكي خودرو

لوازم يدكي بي ام و - قطعات بي ام و

لوازم يدكي بي ام و

اطلاعات كامل درباره لوازم يدكي بي ام و

منبع : قطعات بي ام و

 

در ادامه  اين پست قصد داريم اطلاعاتي درباره برند بي ام و ,  لوازم يدكي بي ام و بدهيم كه شايد در هيچ سايت فارسي  اين اطلاعات را به صورت يكجا و گرد آوري شده پيدا نكنيد .

سعي ما در توليد اين محتوا اين است كه اطلاعات كاملي درباره لوازم يدكي خودرو بي ام و به كاربران سايت ارائه دهيم .

همچنين در ادامه اين محتوا اطلاعات كاملي درباره برند BMW به بينندگان عزيز خواهيم داد .

 

تشخيص لوازم يدكي و قطعات درست براي خودرو هاي بي ام و :

يكي از نكات مهمي كه در هنگام خريد لوازم يدكي بي ام و بايد به آن حتما دقت شود سري خودرو مي باشد .

خودرو هاي بي ام و سري هاي مختلفي دارند كه براي تمامي آنها معمولا لوازم يدكي مختلفي موجود مي باشد .

براي مثال لوازم يدكي بي ام و سري 3 با سري هاي ديگر آن متفاوت است . البته ناگفته نماند كه بعضي قطعات را مي توان در چند سري مشخص استفاده كرد . مثلا از يك قطعه مي توان هم در سري 4 بي ام و استفاده نمود و هم در سري 5 اما در سري هاي ديگر نمي توان از آن قطعه استفاده نمود و بايد قطعه مختص به آن را تهيه نماييد .

پس حتما در هنگام خريد لوازم يدكي بي ام و دقت لازم براي اين نكته را به عمل آوريد .

گزينه ي مهم ديگري كه بايد هنگام خريد لوازم يدكي مورد نياز خود به آن دقت كنيد شماره بدنه خودرو مي باشد . شما بايد هنگام خريد قطعه مورد نظر خود شماره بدنه خودرو خود را بدانيد تا هنگام خريد با ذكر آن , قطعه مورد نظر خود را به آساني خريداري نماييد .

نكته مهم ديگر هنگام خريد لوازم يدكي خودرو بي ام و سريال نامبر خودرو مي باشد كه در كارت خودرو نوشته شده و هنگام تماس با كارشناسان ما براي تشخيص قطعه ي درست حتما بايد آن را بدانيد .

 

 

تشخيص لوازم يدكي تقلبي از لوازم يدكي و قطعات اورجينال بي ام و : 

يكي از نكات بسيار بسيار مهم در هنگام خريد لوازم يدكي بي ام تشخيص اورجينال بودن يا تقلبي بودن اين لوازم مي باشد .

با توجه به مونتاژ لوازم يدكي اصلي بي ام و توسط برخي شركت هاي سودجو و توليد قطعات بي كيفيت به خريداران تاكيد مي كنيم در خريد خود دقت به عمل آورند به اين دليل كه با خريد قطعات يدكي بي كيفيت ممكن است در شرايط حساس اين قطعات كارايي خود را از دست دهند و يا حتي خيلي زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بين رفتن وقت شما شوند .

آيا علاقه مند به اين هستيد كه لوازم يدكي خودرو BMW شما ماهي يك  يا چند بار خراب شوند و نياز به تعمير داشته باشند ؟

حال سوال اين است كه چگونه مي توان لوازم اصلي را از تقلبي تشخيص داد .!!

اين روز ها در ايران قطعات مونتاژ شده معمولا دقيقا مانند قطعات اصلي مي باشند و تشخيص آن يا به سختي است يا غير ممكن يا حتي مشاهده شده بعضي تعمير كاران به عنوان قطعه اورجينال به شما قطعه تقلبي مي دهند تا سود بيشتري نسيب آن ها شود .

معمولا قيمت قطعات اورجينال واقعي گران تر از لوازم يدكي تقلبي مي باشند كه البته اين فقط ملاك نيست اما در بعضي از موارد قابل تشخيص است .

يكي ديگر از اين راه هاي تشخيص لوازم يدكي اورجينال فروشگاه هايي مي باشد كه هم لوازم يدكي تقلبي و ارزان خود را معرفي كرده اند و هم لوازم يدكي اورجينال بي ام و را معرفي كرده اند . به اين نوع فروشگاه ها بسيار مي توان اعتماد كرد به اين دليل كه هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجينال گران قيمت دارند . اين راه تقريبا مطمعن ترين راه مي باشد .

لازم به ذكر است شما مي توانيد از سايت اسپيرياب قطعات اورجينال و قطعات ارزان قيمت را با بهترين كيفيت و بهترين قيمت تهيه نماييد . و همچنين از پشتيباني كارشناسان ما برخوردار باشيد .

 

برخي خودرو هاي بي ام و كه در ايران زياد هستند :

در ايران سري هاي مختلفي از اين خودرو وارد شده اند و همچنين سري هاي زيادي از قديم در ايران بوده اند كه در ادامه بيشتر درباره ي آنها توضيح خواهيم داد .

 خودرو هايي نظير بي ام و 320 , 520 , 528 و 518 به تعداد زيادي در ايران يافت مي شوند و مي توان گفت از خودرو هاي ديگر بيشتر در ايران موجود مي باشند . همچنين به همين خاطر لوازم يدكي آنها آسان تر در ايران يافت مي شوند .

بي ام و 518 يكي از مدل هاي قديمي اين برند مي باشد كه از گذشته در ايران بوده است و تعداد خيلي زيادي از آن همچنان در ايران هست .

يكي از مدل هاي شاستي بلند بي ام و x4 و x3 مي باشد كه از آنها در ايران بسيار زياد مي باشد .

 

لوازم يدكي مهم بي ام و :

جالب است بدانيد كه برخي از قطعات يدكي بي ام و بسيار مهم بوده و داراي اهميت مي باشد و در صورتي كه به آنها توجه نكنيد خودرو شما داراي عملكرد عالي خود نمي باشد . حال در ادامه اين قطعات را به ترتيب توضيح خواهيم داد :

- لنت ترمز بي ام و :

در بعضي موارد اتفاق مي افتد كه خودرو در برخي شرايط سخت مثلا مناطق كوهستاني كه فشار زيادي به لنت وارد مي شود ، عمل ترمز درخودرو به درستي انجام نمي شود . در اين شرايط به ترمز فشار زيادي وارد مي شود . لنت ها و ديسك ترمز به شدت داغ مي شوند و اجزاي ترمز قابليت جذب حرارت و ايجاد اصطكاك را از دست داده و انجام عمل ترمز با اختلال مواجه مي شود .

در صورت درست كار نكردن اين قطعه ترمز خودرو به درستي عمل نمي كند و ممكن است حوادث جبران ناپذيري رخ دهد پس حتما اين قطعه يدكي بي ام و  را در زمان لازم تعويض نماييد .

 

- بخار گير بنزين بي ام و :

در صورت استفاده نكردن از اين قطعه در خودرو بخار و گاز هاي سمي بنزين به بيرون از خودرو راه پيدا مي كنند و علاوه بر آلوده كردن محيط زيست باعث انفجار هاي كوچك مي شود , اين انفجار از بنزين هاي به جا مانده كه در هوا پخش شده مي باشد .

حتما از سالم عملكردن و زمان تعويض اين قطعه مطمعا شويد تا مشكلاتي را براي شما ايجاد نكند .

 

- اكتان يا مكمل سوخت ( بنزين ) بي ام و :

مكمل سوخت براي افزايش راندمان احتراق به باك اضاف مي شوند. در اصل چون موتورهاي احتراق داخل خودرو در سوزاندن كامل سوخت، توانايي كافي ندارند، به همين دليل از خود رسوبات به جا مي گذارند.در نتيجه براي افزايش كيفيت احتراق سوخت و با توجه به ديگر مزايايي كه دارند، شركتهاي خودروسازي مكمل هاي سوخت مختلفي را توصيه مي كنند .

 

- صافي بنزين بي ام و :

صافي بنزين از جمله مهم ترين اجزاي سيستم  سوخت خودرو است وبايد به اين نكته توجه داشت كه اگر فيلتر سوخت خودرو شما كثيف شده باشد سبب كاهش قدرت موتور و افت بازدهي آن مي شود . اين امر سبب كاهش كشش موتور خودرو شما شده و هنگامي كه از كولر استفاده مي شود يا خودرو در سربالايي است بيشتر احساس مي شود . به طور كلي مي توان گفت صافي بنزين بي ام و اگر كثيف باشد و از زمان عمر مفيد آن گذشته باشد راندمان خودرو را پايين مي آورد .

 

شمع بي ام و :

وظيفه ايجاد جرقه و مشتعل نمودن مخلوط سوخت و هوا در موتور بر عهده شمع است. هسته داخلي تمام شمع ها از مس ساخته شده است اما بسته به جنس الكترود مركزي و پليت زمين انواع مختلفي دارند. 

ويژگي هايي كه شمع بايد داشته باشد عبازتند از: مقاوم دربرابرگرما و حرارت، قابليت هدايت بالا و جنس سخت


برچسب: لوازم يدكي، بي ام و،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۸:۰۵ توسط:امير موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :