لوازم يدكي خودرو لوازم يدكي خودرو .

لوازم يدكي خودرو

لوازم يدكي بنز - قطعات بنز

لوازم يدكي بنز

تشخيص لوازم يدكي تقلبي از لوازم يدكي اورجينال بنز : 

منبع : قطعات بنز

يكي از نكات بسيار بسيار مهم در هنگام خريد لوازم يدكي خودرو بنز تشخيص اورجينال بودن يا تقلبي بودن اين لوازم مي باشد .

با توجه به مونتاژ لوازم يدكي اصلي توسط برخي شركت هاي سودجو و توليد قطعات بي كيفيت به خريداران تاكيد مي كنيم در خريد خود دقت به عمل آورند به اين دليل كه با خريد قطعات يدكي بي كيفيت ممكن است در شرايط حساس اين قطعات كارايي خود را از دست دهند و يا حتي خيلي زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بين رفتن وقت شما شوند .

آيا علاقه مند به اين هستيد كه لوازم يدكي خودرو بنز شما ماهي يك  يا چند بار خراب شوند و نياز به تعمير داشته باشند ؟

حال سوال اين است كه چگونه مي توان لوازم اصلي را از تقلبي تشخيص داد .!!

اين روز ها در ايران قطعات مونتاژ شده معمولا دقيقا مانند قطعات اصلي مي باشند و تشخيص آن يا به سختي است يا غير ممكن يا حتي مشاهده شده بعضي تعمير كاران به عنوان قطعه اورجينال به شما قطعه تقلبي مي دهند تا سود بيشتري نسيب آن ها شود .

معمولا قيمت قطعات اورجينال واقعي گران تر از لوازم يدكي تقلبي مي باشند كه البته اين فقط ملاك نيست اما در بعضي از موارد قابل تشخيص است .

يكي ديگر از اين راه هاي تشخيص لوازم يدكي اورجينال فروشگاه هايي مي باشد كه هم لوازم يدكي غير اورجينال و ارزان خود و هم لوازم يدكي اورجينال بنز را معرفي كرده اند . به اين نوع فروشگاه ها بسيار مي توان اعتماد كرد به اين دليل كه هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجينال گران قيمت دارند . اين راه تقريبا مطمعا ترين راه مي باشد .

لازم به ذكر است شما مي توانيد از سايت اسپيرياب قطعات اورجينال و قطعات ارزان قيمت را با بهترين كيفيت و بهترين قيمت تهيه نماييد . و همچنين از پشتيباني كارشناسان ما برخوردار باشيد .

 

قيمت لوازم يدكي بنز

با مراجعه به سايت ما علاوه بر بهره بردن از مناسب ترين قيمت لوازم يدكي بنز ، اسپيرياب كالاهايي با كيفيت تضمين شده را در اختيار شما قرار مي دهد .

همچنين با استفاده از اين سايت از اتلاف زمان مشتري جلوگيري شده و لوازم يدكي خريداري شده در آدرس مورد نظر خريدار به او تحويل داده مي شود .

با بهره مندي از امكانات سايت اسپيرياب از رانندگي ايمن و آسودگي خيال لذت ببريد .

در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس هاي درج شده در انتهاي صفحه با كارشناسان اسپيرياب ارتباط برقرار نماييد .

 

كمي بيشتر درباره برند مرسدس بنز بدانيد

مرسدس بنز به عنوان يكي از شركت هاي بزرگ توليد كننده خودرو در جهان شناخته مي شود.

اين شركت آلماني در تاريخ ژوئن 1926 با اين عنوان تاسيس شد.فعاليت مرسدس بنز كه امروزه به يكي از مشهورترين برندهاي دنيا تبديل شده است بسيار گسترده است.توليد انواع خودروها،اتوبوس،كاميون و موتورهاي درون سوز و همچنين خدمات تعمير خودرو از جمله مهم ترين فعاليت هاي مرسدس بنز مي باشد.

در واقع مرسدس بنز سهم بسيار بزرگي در پيشرفت سيستم حمل و نقل از ابتدا تا كنون را به خود اختصاص داده است.

خودروهاي بنز از جمله برندهايي هستند كه جايگاه مناسبي در بازار خودرو كشور ما به خود اختصاص داده اند.

وجود تعداد زياد اين خودروهاي وارداتي در جاده هاي كشور،نياز به لوازم يدكي بنز را پررنگ تر مي نمايد.

در كنار عرضه خودرو هاي بنز،مراكز قابل اطميناني نيز بايد وجود داشته باشند كه در شرايط ضروري،امكان خريد لوازم يدكي بنز در كمترين زمان ممكن فراهم شود.

در كنار سهولت و صرف زمان و هزينه كمتر هنگام تهيه لوازم يدكي بنز،بهره مندي از كيفيت مناسب از اهميت بالاتري برخوردار است.

در اين مطلب قصد داريم تا قدري بيشتر به اين مورد پرداخته و مناسب ترين راه حل را ارائه دهيم.

لوازم يدكي بنز1

لوازم يدكي بنز با اهميت بيشتر

قطعات بسياري در خودرو وجود دارند كه همه آن ها وظايف مهمي را بر عهده دارند.اما برخي از لوازم يدكي بنز نسبت به بقيه از اهميت بيشتري برخوردار هستند.در بازه هاي زماني مناسب بايد آن ها را بررسي و در صورت نياز تعويض نمود.

در اين قسمت به برخي از لوازم يدكي بنز كه اهميت و مصرف بيشتري دارند اشاره مي نماييم.

فيلتر روغن خودرو بنز : اين فيلتر در مسير ورودي روغن به موتور بنز قرار دارد و كار آن تصفيه اين روغن و جلوگيري از آلوده شدن آن مي باشد.فيلتر روغن از جمله مهم ترين لوازم يدكي بنز به شمار مي رود و در صورت عدم عملكرد صحيح آن ذرات فلز،دود حاصل از احتراق و ذرات گرد و غبار وارد موتور شده و سبب تضعيف عملكرد آن مي شود.

لنت ترمز خودرو بنز : سيستم ترمز از مهم ترين سيستم هاي خودرو است كه نقش مهمي را در تامين ايمني خودرو بر عهده دارد.لنت ترمز بنز از آن جهت جزء لوازم يدكي بنز پر اهميت به شمار مي رود كه از اجزاي اين سيستم مهم مي باشد.

در صورت عدم كيفيت مناسب اين قطعه در خودرو بنز،اصحكاك لازم ايجاد نشده ، عمل ترمز با اختلال مواجه مي شود و ممكن است سبب بروز حوادث ناگوار شود.

انواع روغن ها مانند روغن موتور،روغن ترمز،روغن گيربكس و فيلترهايي مانند فيلتر هوا،فيلتر بنزين برخي ديگر از لوازم مهم و مصرفي در خودرو بنز مي باشد.

عدم عملكرد صحيح لوازم يدكي بنز موجب وارد شدن صدمات جدي به قسمت هاي مختلف خودرو شده و سبب كاهش كيفيت مناسب آن مي شود.


برچسب: بنز، قطعات بنز، لوازم يدكي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۰:۳۴ توسط:امير موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :